Alltid samma i-landsproblem

Funderar på att packa lite inför morgondagen. Men som vanligt är det något roligare som lockar, kollar lite på Robinson och jag kan inte sluta tycka det programmet är så töntigt. Vet inte varför, men man ser ju hur uppgjort allt är. Men ändå, det är ju roligare än att packa..
Vad behöver man ha med sig?
Pengar, iPod, mat, något mer? Fan att jag förstört mina kameror nu, får önska mig en ny till jul!
Ska nog packa ner några skolböcker, har ett prov på måndag jag måste öva på. Har ju fyra timmar på mig i bilen så, lite kanske man kan få gjort.

Ska lägga fram lite nu och sen krypa ner under täcket, i min ensamhet.. Jag saknar Jeff!
Puss & Godnatt

Hemma sent imonkväll så det blir nog ingen uppdatering förrän måndag nu

Sköt om er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0