Då va det roliga över

Då va julafton över och idag är det juldagen, den stora festdagen? Min dag är inte helt bestämd, ska iaf snart ut till stallet och rida med Filippa men sen vet jag inte. Antingen är jag hemma och tar det lugnt, annars åker jag till Jeff och byter julklappar. Det lutar åt det sista, så kör vi på lite fest här ikväll :-)
Det märks.

Avslutade den mysiga kvällen igår med att se Wallander-Skytten, att man aldrig tröttnar på dom där filmerna. Tror jag sett precis alla i både Beck och Wallander. Men bra va den!
Kom just att tänka på att jag har 5 presentkort nu, två jag hade innan som bara ligger och skräpar + att jag fick tre igår. Får se till att handla upp några av dom nu i mellandagarna, för imon drar jag nog till lkpg en sväng.


nehe, stallet var det ja.
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0