Dags att slänga sig i sängen!!

Har kollat på bönnerna, haha Roger är ju bara för härlig. Måste säga att jag gillade hans badbyxor (y) Grrr så hett! Per-Görgen eller vad han heter ska vi inte tala om, värre människa får man fan leta efter. Såå otrevlig, tråkig och iskall, tummen ner för honom.

Har kollat lite på Paradie Hotel nu oxå, har inte sett ett enda avsnitt innan faktiskt så det var väl lagom intressant att hoppa in nu, hehe.
Ska slänga mig i sängen, sätta på tvn och hoppas på drömma nåt underbart <3





Sovmorgon till halv 10 imon, slutar halv 11 efter avslutningen. Lagom onödigt egentligen men kan ju va trevligt att säga hejdå till sina fina lärare? Efter det tar jag och Sofie direkt tåget till Jkpg. Vi får väl se vad som hänger med hem, hör av mig imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0