En härlig känsla inom mig

Jag njuter

Vädret är underbart, hästen går helt sjukt bra, familj och vänner mår bra, har finaste pojkvännen och det är jullov. Vad fan mer ska man begära?
Kvällen igår blev hellyckad, vi lagade jättegod mat, drack gott vin och satt och pratade i flera timmar. Hann oxå se filmen "Coyote Ugly", den rekomenderas starkt, riktigt bra film faktiskt.
Har vart ute i stallet nu i det härliga vädret, underbart!

Ska snart hoppa in i duschen, göra mig iordning lite och äta gött.

Ikväll åker jag till Jeff, stannar tills imon och sen blir det stallet och lite. Nu när det är lov blir jag så jäkla rastlös så fort jag inte gör nåt, men kan va skönt att ta de lite lugnt oxå.

Aja, vi hörs sen igen vänner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0