Flyingedagarna

Vilken lyckad heldag det blev igår!
Efter att jag kom upp en halvtimme senare än jag tänkt mig blev det lite stressigt, men kvart i 6 satt vi i bilen på väg mot Flyinge, Skåne. Alla var taggade och humöret var på topp!
Efter några stopp var vi framme och det blev först en liten guidening där vi fick se de olika stallarna, finfina hästar och så mycket mer!
Lunchade på restaurangen på området och efter det väntade en helt fantastik show. Det var bland det bästa jag sett tror jag, får gåshud bara jag tänker tillbaka på det. Ska se om jag kan länka till någon video eller något sen, men det var bland annat stafett, hoppning, friseruppvisning, dressyr m.m. Hela jippot hade ett Disney-tema och det som visades var bland det coolaste jag faktiskt sett, otroligt facinerande!
Stannade och tryckte i oss en pizza på vägen hem, va hemma nångång vid halv elva. Efter mycket allsång och en jäkla massa skratt var vi äntligen hemma. Tack alla för en superbra dag!

Vaknade upp idag hur jävla seg som helst, den här helgen har faktiskt varit för häktig. Jag skulle behöva ta det lugnt ett tag, men den kommande veckan är fullspäckad den oxå, likaså helgen.

Ska snart ut till stallet för att rida, gå på möte och träna till lucian!

Puss sålänge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0