God Jul!!!

Nu har vi precis öppnat paket här i släkten, och jag är nöjd. Som jag sa innan tycker jag det är minst lika mysigt att bara träffa sin släkt :-) (har dock inte många kvar)

Har fått:

kuvertväska (partyväska) ~av Sanna~
Förfest-spelet                   ~av Sanna~
Morgonrock
Kläder
Massa underkläder
Sketsnygga stallskor
Kamera
2 presentkort
det var väl typ de, och sen lite småsaker

Tack så mycket! ( :


Nu är det glögg och en massa gott tilltugg som serveras där nere, sen blir det Mr.Bean, Anna-Anka och till sist, världens bästa och unika Svensson-svensson.

GOD JUL ALLIHOPA, HOPPAS NI HAFT EN MYSIG DAG!

Kommentarer
Postat av: Elin

Tror nog du fått sketsnygga stallskor och inte en sketsnygg stalljour? Du är nog så van att skriva stalljour din stackare, haha!



GOD JUL MIN FINASTE VÄN! <3

2009-12-24 @ 21:18:50
URL: http://elingladh.blogg.se/
Postat av: Ida

hahahah ojdååå, tur du sa de ;)<3

2009-12-25 @ 00:20:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0