Helgen i helhet

Tjolahopp, jag lever faktiskt!

Har blivit väldigt dålig uppdatering den här veckan. Men i onsdags var som sagt hela HP i Ullared. Hittade en hel del, och våran klass tyckte de va minst lika intressant att besöka sexshopen utanför, haha.
I Torsdag hade jag möte, luciaträning, kadriljövning och en massa plugg. Det är så mycket nu så vet knappt vad som händer, i fredags var jag i stallet hela kvällen och övade till lördagens juljippo. Men hann hem till segern för Erik på Idol, jag får fan gåshud av låten "Higher", gymt bra.
I Lördags tog jag litesovmorgon, fint. Sen väntade en hel dag i stallet och uppvisningarna gick bra, men bättre kunde det gått. Finns alltid nåt att finslipa på :-)
På kvällen blev det lite party hos Filippa Skobe, skönt att få träffa henne nu efter allt, pussss på henne!
Fick skjuts hem av Jeff och Viktor vid 1-tiden, men somnade en aning senare. Vid halv 10 tog vi tåget till Mjölby där vi åkte till Jkpg med hans familj, mysigt. Hittade faktiskt ingenting, men har fått lite idéer till julkappar, som jag förövrigt inte har börjat med än.
Kom hem huuuur trött som helst, tvingade mig själv att plugga lite. Somnade till dirty dancing vid halv 10, såå skönt.

Idag känner jag mig faktiskt utvilad, men har sjukt ont i halsen och hela kroppen. Den här årstiden är verkligen inte min favorit, finns ta mig fan inget positivt. Men snart är det lov och det ska bli förjävla gött, ska försöka ta det lite lugnt och bara njuta, aja.

Ska ha sista lektionen nu, sen sitta kvar i skolan med sofie och plugga.
Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0