Hur allt kan kännas så jävla bra rent ut sagt, underbar dag (y)

Okej, jag försöker igen. Bara för att berätta vilken bra dag jag haft och hur glaaaad jag är nu!!
Det blir dock inte ett lika långt inlägg.

Sovmorgon till halv 10, sluta kvart över. Det är väl underbart? Tänk om alla skoldagar va så korta.
Efter en tradiotinell julshow, en jäkla massa fika och juldans uppe på handel tog vi jullov.
Det kunde inte börjat bättre, jag och Sofie tog tåget till Jkpg för shopping. Har nu hittat mina julklappar, har bara en kvar & lite småsaker som ska fixas.. jo, klar va de ja.

Dagen har bestått av så sjukt mycket skratt, har ont i magen nu efter allt sjukt som hänt. Orkar inte ta upp allt, allt har bara vart så roligt och man kan tro det vart fredag den 13e. Började iaf med att jag spillde ut nagellack på mina byxor, MELLAN BENEN! Fråga mig inte hur. Fan, dyra byxor va de oxå. Hoppas på att de går bort, annars vetifan vad ja gör.
På vägen hem från jkpg hade jag ju sjävklart glömt bort det och på nåt vänster fick en kille syn på (måste stirrat mig mellan bena, haha) och tror ni jag skämdes? Han lääär ju inte fattat att det va nagellack.
Hände en jävla massa saker, jag ramlade ner från sätet på tåget oxå, hahah. Men där skyller jag på Sofie ;)

Kom hem runt 8, Jeff väntade på mig här hemma. Underbart
Vi har ätit god mat och bara tagit det lugnt. Skrattat så jag snart inte överlever, jag kommer sbart ha 8-pack om mina dagar ser ut såhär i längden.

Nu ska jag snart sova, själv. Men det funkar, ska upp ganska tidigt för att jobba imon så.
Puhhhhh, lovet börjar med en arbetsdag på sex timmar. Tummen upp (y)


Jag är lycklig, jag lever just nu min dröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0