Jag är HELT död...

NU är jag hemma. Jag är helt slut. Absolut ingenting blev som förväntat heller.
Hängde som sagt med Jeff hem igår efter hans träning, kollade på idol och åt pizza. Myys!
Det slutade med att han tog tåget med mig tillbaka till Tranås, tror vi somnade runt tolv och sen ringde klockan 05.00 och jaa, jag säger bara fyfan. Skapligt segt att gå upp faktiskt, men det gick bra och vi jobbade på riktigt effektivt i stallet så vi va klara tills halv 9, då det va dags för träning med kadriljen. Hade Gullan idag och det funkade kanoners (y)
Nu var det egenligen bestämt att jag skulle träffa Sanna och ta kort, men glömsk och stressad som man är hade jag helt glömt bort att jag hade Knatteridningen också. Och inte nog med de, efter det var det en aktivitet jag va tvungen att va me på med U-sek. Så nu kom jag nyss hem, har inte ätit en bit mat eller något annat sen halv 7 igår så kan ta och meddela att det satt riktigt fint nu!

Jag känner att jag bara klagar, men är så trött och utmattad att jag knappt vet var ja ska ta vägen.
När jag gick upp imorse låg Jeff kvar tills hans samling började och nu när jag kom hem har han gjort i ordning på mitt rum, plockat undan mina kläder som låg på golvet och bäddat sängen. Gulligt!


Nu ska ja sätta på lite lugn musik och bara njuta, borde hoppa in i duschen så jag inte somnar oxå.
Imon väntar ännu en tidig morgon, 04.30 ringer klockan! phuu

Kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0