Jag är lycklig!

Jag känner mig som en ny människa efter den här spa-resan!
Iaf, har ju inte uppdaterat sen helgen så kan ju ta den oxå lite snabbt när jag ändå är igång.
I fredags blev de lite fest här i tranås, först förkrök hos Natta sen in på parken en sväng, va helt okej kul faktiskt. Måste säga att jag fick mig några odentliga skratt när klumpen jeff skulle ta sig igenom ett staket (ja,vi smet in) och ramlade som en fisk ner i snön. Men den videon tror jag vi behåller för oss själva ;)

I lördags minns jag inte vad jag gjorde, minnet är kort men bra. På kvällen packade jag iaf, och träffade Filippa en sväng.
Åkte till Mjölby kanske tidigt på söndagmorgon, var framme på hotellet nångång vid 3, packade upp alla grejer och la oss i poolen. Underbart!
Tre-rätters middag stod på schemat varje kväll, drinkar, badande, och det bästa av allt, sällskapet. Har haft tre otroligt bra dagar och känner mig mer lycklig än nånsin.
Jag skäms inte över att skriva ut det på bloggen, att jag känner så mycket just nu, det är så mycket känslor just nu och jag vet knappt vad jag ska säga.. allt känns bara så overkligt bra! 

Imorgon är det nyårsafton, det är år 2010 på fredag. Tiden bara springer iväg, och just detta datum har jag och jeffen vart tsms en månad, verkligen nåt att hurra för ;) haha myys!
På dagen blir det Laserdome i mjölby, sen hem och fixa mig inför kvällen!
Vi hörs imon om tiden räcker till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0