Jag behöver lov nuuuu

Onsdag, och jag är trött som fan!

Åkte hem med jeff igår efter den otroligt spännande matchen, jag trodde jag skulle dö så nervöst det var. Efter sadden och straffar fick dom stryk, men det var en riktigt bra match och dom plockade hem ett poäng iaf, mot Mariestad som vart oslagbara, fint ju!
Va i Mjölby efter 11 nångång, skönt att sova i en stoooor säng :-)
Sovmorgon till tjugo över 9 idag, men när jag skulle ta tåget var det 8 minuter försent så kom försent till skolan, typiskt! Tror ni inte jag hade glömt nycklarna hemma igår också, tackar mammsen där.

Min dag har väl inte vart den bästa, har lite ont i magen (som vanligt?) och är så sjukt trött!
menmen, nu är det snart slut på skolan för ett tag, det är mest oseriöst kvar nu. Har dock tre inlämningar kvar innan fredag, kul att man ens börjat på två av dom.

Får gå hem idag och bara tanken gör att jag vill dö, aja det ska nog gå bra det med. Ska ut och rida en sväng sen, har två pollar att ta hand om idag. Sen får vi se om det blir ännu en hockeymatch ikväll, j18 har semifinal i dm mot HV. Vore lite kul att se, får se vad som händer :-)

Nu ska jag ha handel, jag orkar inte.
Sen Holavedens Salonger, phuu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0