Jag lever i en dröm!

Nu är jag här igen, efter några mycket händelserika dagar.
Ska snart ta mig till jobbet för att jobba 10 timmar, och det är jag inte alls sugen på just nu men ikväll ska jag bara ta det lugnt och sova tidigt.

Jag håller på att bli sjuk, har lite ont överallt (+träningsvärk), förskyld och igår hela dagen hade jag feber.
Men jag har haft det så sjukt bra, så jag vet inte hur jag ska beskriva allt. Lycka är det enda ordet jag kan säga!
Har en massa bilder jag kan visa ikväll, så nu får ni nåt kul att se fram emot..
Förresten, jag och Jeff bytte ju julklappar i Lördags. Jag fick en söt tröja och 4 par öronhängen ( :
Av mig fick han en silverkedja runt armen.
Vi har haft tre otroligt underbara dagar på det finaste ställe jag besökt på jävligt länge!
Puss på min älskling


Jobbet var det jag, frukost nästa!

(Bilder och daglig information ikväll) ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0