Juljippo på Tranås Ridklubb

Godmorgon!
Åhh jag är sååå trött, men har fått i mig en macka nu så ska nog överleva dagen trots allt!
För er som vill veta så missade Jeff tåget för typ tredje gången idag, hur svårt kan det egentligen va att komma upp i tid? Sömntutor :-)
Börjar tio över 9 idag, skönt! Vi ska gå på stan på handelslektioner och bedömma skyltfönster. Kul? Nej.
Menmen, efter skolan ska jag träffa Ronja på stan & sätta ut lite lappar om Juljippot som är på Tranås Ridklubb nästa lördag, den 12 december.

Måste hinna rida två hästar idag också, + att jag har ett historiaarbete som måste va klart imon som jag inte börjat med. Jag kan nog räkna med en natt utan odentlig sömn inatt.
Ska sluta lipa nu.


man kanske ska dricka upp mjölken och kleta på lite smink ;-)
Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

sorry att jag inte kunde, men imon <3

2009-12-02 @ 14:58:37
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0