Onödigt inlägg, onödig rubrik? hehehe

Vilken mysig kväll de blev, kom hem tidigt från stallet så har bara tagit det lugnt. Tog en lång varm dush förrut, la ansiktsmask och bara pysslade om mig själv, de behövs ibland :)
Har tänt lite ljus i rummet och nu väntar jag på att jag ska få orken att gå ner och kolla på programmet Ullared, det taaaar på mig och min kropp, hehehe. Okej nu var jag oseriös, ovanligt? Nej.
Jag är ju en stark, vältränad tjej! Eller kanske inte, haha va jag flummar.

Ska försöka lägga mig tidigt ikväll oxå, inatt sov jag 11 timmar och det va ju fiiiiiiiint oså.
Hehe jag tror jag ska sova snart så ni slipper läsa mina onödiga inlägg, jag vetifan va ja pratar om.
Fast jag vet att jag saknar jeffan :(

Raaaaaaaaaaawr, man kanske skulle dunka lite härlig music innan jag dejtar john blund, han får fan vänta några timmar till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0