Patetiska jävla idioter rent ut sagt

Helt ärligt, den här dagen har vart helt åt helvete.
Vaknade imorse utan att ens öppnat boken till dagens prov (mitt eget fel)
Dagen i skolan har vart HUR seg som helst, utbrott hit och dit efter att lärarna stängt av internet. Hur ska vi nu kunna använda datorerna till skolarbete, som vi faktiskt gör. Aaah blir så förbannad, allt är ettornas fel. Dom förstör fan allt!
Provet gick ändå hyfsat för att inte ha övat alls, det var ganska mycket logik så hoppas på ett G iaf, haha.
Tror ni min dag blev bättre när jag skulle cykla hem och märkte att min cykel var stulen !?
Hur patetiska är folk egentligen? Förstår inte att man inte kan skilja på mitt och ditt. Jag blir så förbannad, samtidigt som jag skrattar.
Hoppas idioten njuter nu :-)

Ska försöka få lite plugg gjort, det bara väller över med böcker här nu. Efter det ska jag skritta Gullan en sväng, hon måste röra på sig nu så hon inte blir ännu stelare..
Om jag orkar ska jag plugga lite ikväll också innan Jeff kommer, tror hans tränar slutar nångång efter 10 och då lär jag redan ligga i sängen. Men innan det ska jag nog få nåt gjort, om jag har nån ork.

Nu vill jag ha maaaat, hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0