Svininfluensan elr Badinfluensan?

sen jag kom hem från kylan uppe i Värmland har jag känt mig hängig och förskyld. Hade kramp i magen och feber där uppe sista dagen och det har hållt i sig. Kan vara efter allt badande, ingen aning faktiskt. Vaknade imorse täppt i näsan, har bara sovit någon timme inatt. Jag mår illa och är jättetrött. Kul på nyårsafton?
Fan.

har vart i stallet nu en sväng och fixat gullan, hon fick vila idag oxå. Ska hoppa in i duschen och hoppas på att jag piggnar till så jag kan åka till Mjölby vid halv 12.
Förövrigt har jag problem inför kvällen, som vanligt. Vet inte vad jag ska ha för skor, har inte provat hela min outift och sen.. hur kul är det att vara sjuk och fira nyår? aaah såå typiskt.

Nu ska jag tycka synd om mig själv
kram från en sjuk ida!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0