Tjohoooo

Tisdag!

Jag hinner inte uppdatera så mycket, men det har vart en ganska bra dag. Hästen gick finfint och skolan gick snabbt. Man får se det positiva i allt nu, när årstiden egentligen är så otroligt tråkig och deprimerande.


Ska snart bege mig upp mot hallen för lite hockey, tar med mig familjen och filippus som sällskap!
Efter det tar jag med mig Jeffan hem, plutten stannar här till imon då jag åker tidigt till Ullared med hela HP.
Ska bli rätt skönt att slippa skolan faktiskt, och Ullared... jag har inga kommentarer ;-)

Just nu spelas Forever Young, andra bra låtar just nu är Whatcha Say och Meet Me Halfway
Har riktigt bred musiksmak vilket är riktigt kul, en riktig allätare :-)
Tror både bror min och jag fått det från pappsen (y)

Ska kila mina damer och herrar.
Kanske uppdaterar imon under dagen

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0