Uppesittarkväll

Då var det dagen före julafton, dan före dopparedan eller vad de är man brukar säga.
Måste säga att jag tycker julen är helmysig, men det är så mycket jobb för nästan ingenting. Kanske inte ska klaga eftersom jag får julklappar, men tycker det är minst lika kul att man umgås hela släkten och bara känner stämningen. Okej, nu lät jag som en gammal tant eller nåt, men jag tror helt ärligt man får en annan syn på julen när man blir äldre. Men jag erkänner, klart jag längtar efter julklapparna!

Vad gör ni för nåt en sån här mysig kväll? Själv sitter vi alla framför tvn och glor på uppesittarkvällen. Pappa verkar ganska inne i bingon, han hade tydligen ett nummer kvar på en massa olika saker, men hur stor är sannolikheten att vi skulle vinna? Ett nummer ifrån vitvaror på 50 000,  jag lider med min lilla pappa.

Kan ta och berätta för er vad som händer nästa vecka, har redan en hel del planerat:

Onsdag Stallet, stan, mys här hemma med familjen
Torsdag Stalljour, julafton!
Fredag
  Byta julklappar med Jeffen, kanske festa?
Lördag Jobba en stund, sen shopping i lkpg
Söndag-Tisdag SelmaSpa i Sunne med Jeff och hans familj
Onsdag Jobb heeeela dagen, fixa inför nyår
Torsdag Nyårsafton!
Fredag
sova, plugga, rida
Lördag Jobb!
Söndag Sitta på röven och andas lite för en gångs skull, s-o-va

+ stallet varenda dag, puhh..

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag sitter i mitt lilla hus i pompano beach en onsdagkväll och njuter av värmen, det är vad jag gör ;) puss

2009-12-24 @ 03:48:32
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/
Postat av: Ida

åhhh jag är inte avundsjuk, bara så du vet! :)

God jul hjärtat!!

2009-12-24 @ 12:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0