Varsågoda, för er som orkar läsa!

Jag har egentligen så mycket att berätta, att det skulle ta fem långa inlägg. Men jag ska sammanfatta de här dagarna kort..
I Måndags åkte jag skapligt tidigt till stallet för att sen ta tåget till Mjölby. Tror ni inte jag missade tåget med ungefär 10 sekunder, sprang som en galning och knackade på rutan, såklart var det ingen som gjorde nåt åt det.
Bara att gilla läget, tog nästa tåg och va väl i mjölby efter 7 nångång.
Vi hade en riktig myskväll med massa god mat och film.
Vaknade väl runt 7 på tisdagen när han skulle gå till skolan, men kunde nöjt somna om igen =)
Man kan säga såhär, att jag va laaagom trött men jag pallrade mig upp och vi tog en sväng på stan. Tog en fika med några vänner till honom.
Sen hem och äta gröt, kolla på film återigen och sova lite. Haha låter som vi är världens soffpotatisar, men fan va skönt de är att inte göra nånting ibland.

Vi skulle åka till Tranås med några av hans lagkompisar som han brukar ta sällskap med, men det slutade med att jag satt själv med hans tre kompisar i bilen då han inte mådde så bra, inte kul nu vid jul :(
Menmen, det gick det med, måste säga att han har helgoa vänner! Det gick bra, och jag vetifan om det var att det var halt, att vi snackade konstant, att vi körde för fort eller vad.. men tror vi kom någr km för fort in i kurvan till Tranås därvi fick sladd och for iväg på andra sidan vägen. Det gick bra, jag känner att jag fick lite ont i ryggen men det kunde gått betydligt mycket värre. Dock tror jag dom fick bärga bilen.. Hejohå, inte lätt att va ute på vägarna nu.

När jag ändå är igång med mitt onödiga långa inlägg kan jag meddela att imon är det julafton för er som inte vet, och det är självklart jättemysigt. Men måste ändå säga att det känns överskattat de här med julen, sån rusch för så lite?
På lördag ska jag iaf jobba lite igen, har lite mer tider nu runt jul/nyår så det känns gött.
Ännu en sak att berätta, på söndag åker jag troligtvis på Spa med Jeff och hans familj upp till Sunne, och stannar till tisdag. Men det är inte helt klart än..

Det är väldigt mycket som händer just nu, jag vet knappt ut eller in. Men jag är glad och jag njuter att vi har lov!
Fast... har två stora arbeten som fortfarande väntar.



Ska slänga i mig lite frukost, bege mig till stallet och rida två hästar.
Sen väntar stan med Filippa, mer om det senare.

(o grattis till er som orkat läsa hela det här)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0