27:e

nu är de snart helg, äntligen.
veckan har vart tung, känns som ja har gråtit igenom alla dagar, men så illa är de inte riktigt, bara nästan.
tror inte ja har uppdataerat sen i onsdags. o ja behöver inte tala om vad som hänt, ja tror de flesta vet.
o de här har tagit hårt på mig, men va skönt att prata av sig igår med alla på minnesstunden!
o tack elin bäst gladh för att du finns, utan dig är ja ingenting.

blev hockey på kvällen i onsdags oxå, sista matchen för i år. de betyder att de är påväg mot vår o sommar. underbart!
igår, torsdag skulle ja fikat me sofie efter skolan men blev inget, ja hann inte riktigt eftersom ja skulle rida innan träffen.
de gick ganska bra, har verkligen hått sjukt bra ett tag nu så de känns bra.

kom hem ganska sent, orkade inte mkt mer än att gå o lägga mig direkt.
usch.. orkar inte mycket mer nu, får fan va bra me bekymmer.

men nu äntligen är de helg o de betyder att de blir shopping me martina o min familj imon, borträknat från viktor.
har mycket ja vill köpa nu, massa kläder o skor. men nu är ja ju fattig när ja inte har nåt jobb så får väl se hur mycket min plånbok vill sammarbeta : (
annars händer de inte mkt mer i helgen, hade tänkt festa på lördag men tror inte ja orkar de me.

taggar inför den 13onde istället !

de blev visst en hel uppsats men ni som vill läser.

hejohå, sköt om er.

/ i '


Kommentarer
Postat av: Anonym

åh, jag älskar dig Ida och det vet du!

vad jag är glad att jag ahr dig i sånna här lägen och i alla lägen. Du är bäst!

2009-02-27 @ 17:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0