Måndag igen!

måndag igen då, usch o fy.. men de funkar, om man ser fram mot sommaren så :p

kan börja inlägget me att kvällen igår spenderades me elin g, vicke o skobe. mysigt! va ute o åt pizza o hade allämnt trevligt!

idag ; måndag ..

en ganska seg dag måste ja säga, avslutade dagen me prov oxå, o de gick väl.. förjävligt typ. har inte hunnit öppna böckerna så ja får skylla mig själv, men hoppas iaf på ett G.
idag stod bad på schemat oxå, men kunde inte va eftersom ja inte får bada me piercinngen på ett tag till.

jag gick från skolan, till ica o sen hem. va o köpte lite läsk till ikväll då U-sek ska ha en trevlig filmkväll me american pie, chips, godis, dipp o massa annat gott! mys.

gick raka vägen hem, med nästan 5 liter läsk + en väska med idrottskläder. stabilt! not.

har inte gjort mkt sen ja kom hem, eller jo.. ja har städat o grejat i min garderob ännu en gång, de blir såå bra :)

snart väntar maten o sen stallet, gull får vila idag, hon va finfin igår.

får se om ja hinner skriva innan ja drar till stallet, hemma runt 11-12 ikväll!
sov gått mina kära.

puss / i

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0