Melodifestivalen !

Kära vänner, sitter hemma för andra dagen irad o bara degar. pappa o ja sitter o myser till melodifestivalen, mama jobbar. vet inte riktigt vad ja ska säga, tycker de flesta låtarna va great idag. så jävla mycket bättre än förra omgången iaf, o gången innan de ska vi ju inte prata om.
Molly Sandén är såå duktig tycker jag, bara 16 år o har en toppenröst! tror verkligen på henne i framtiden ( :


min dag har sett slapp ut, som alla andra dagar när det är helg.. jag orkar aldrig göra nåt längre, skolan o stallet tar så fysikt o pysikst på än, så de är skönt o koppla bort allt o bara chilla ibland. fast.. ja är jävligt pepp inför den stora festen för vicke o alex, som är i stallet den 13:e mars !
för att komma till sak ; ja har haft de gött idag, vaknade typ halv tio o sen låg ja i sängen, ugglade framför datorn till innan 11. efter de, hockey. taif-borås. sista hemma-matchen va de, nu när alla splittras, endel hamnar i a-laget, endel spelar kvar i j-20 o andra slutar, så va de här deras sista hemma-match tillsammans om ja inte minns fel.
iaf slutade de 6-1 till taif o de va en riktigt bra match. tror bror satte nåt poäng oxå.

nej, nu känner ja att ja skrivit en hel uppsats, ska ta plats i soffan igen. hör hur programledaren Petra, som för övrigt är urkass, rabblar upp de som gått vidare..

hör av mig imon, då de blir plugg, stan en sväng om ja hinner, stallet o sen kanske filmkväll.

ha en superbra kväll ( :

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0