Aggretioner !!!!

En lite uppdatering här vore väl ändå nödvändigt, gårdagen va mysig i norrköping och ja fick me mig ett par riktigt nce skor hem, en tröja, o underkläder. Bilder kommer!
Idag har ja vart en bra flicka o slitit in lite pengar på kontot, de behövs ju alltid, inte sant? Råkade visst lägga undan en bikni på lunchen oxå som ja ska hämta imon. Nu tror ni säkert jag badar i pengar haha, men icke. Jag har faktiskt inte fått ett öre från lönen än, kommer i slutet av månaden.
Mötte upp Elin o gick hem för att äta tjocka som vi är. Lika fort va vi på stan o köpte flöt, och vaxning. och tro mig, de va ett jävla ståhej här hemma. De där är inte riktigt min grej tror ja, där kommer min manliga sida fram som faktiskt finns, höhö.

elin o ja hade bestämt för att gå o sola nu tills vi åker, bli bruna o fina. Tror ni inte bruna-helvetes-börnan är stängt för tillfället o en sjukt snygg kille (jävligt ful :)) försökte få fram att nån kabel va av. Vi tog oss till Meddo, jag i mammas jobbartofflor och huur äcklig som helst! MEN, där sög de ju. Fattade nada o vem fan har råd att ligga i dom där jävla lyxboxarna? Nu sitter vi här, nåra meter ifrån varann o surar, haha ja, ni fattar. Vi ÄR arg, vi ÄR lättirriterade.

Nu ska ja ta över godispåsen, sen sätta på en film o sova.
Imon har ja tänkt att tröstshoppa.

en sak till ; imon kommer jag lägga in bilder från lite olika tillfällen + en riktig rolig sak som hände igår.. det får ni fan inte missa - Haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0