Allsång i Gränna

Igår efter jobbet åkte mamma, pappa, jag och grannarna till Gränna. Där var det allsång som gällde med nanne, johan palm och några andra artister. Jag måste bara säga att jag avskyr Johan Palm, vad fan ser tjejerna hos honom? usch.
Men det blev en mycket trevlig kväll (:

Imorse vaknade jag med 39 graders feber. Inatt har jag darrat och frusit som ett asplöv, hade nån form av feberfrossa tydligen. Så det blev varken stallet eller jobbet för min del idag.
Har istället kollat på film och bara tagit de lugnt, tror febern börjar ge me sig lite nu oxå. "PS I Love You" blev det, kärlleksfilmer är ju alltför underbart, eller hur?

Ska snart lägga mig och sova lite igen, hoppas på att smärtan i öronen och huvudet försvinner oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0