Blandade känslor

Tillbaka till gårdagen.
Vilken jävla kväll det blev. Hände både bra och dåliga saker. O de blev mycket känslor när hon fick sina presenter och fina dikter. Det känns konstigt, jag och Alex har känt varann hela livet och umgåtts sen blöjbarn och nu ska hon flytta till Tyskland. Men hon kommer tillbaka, 2 år går ganska fort ändå.

Aja, jag och Elin va hemma vid halv 2 nångång och somnade som stockar gjorde vi båda två.
Vaknade idag av min heta panna och svullna hals.. inte alls kul. Men vi tog oss upp och vid 3 skulle jag va på jobbet.

Nu ska jag sova, det är precis vad ja behöver. Mamma skrämmer mig, hon säger att det kan va köttelfeber. Det kanske till o me är svininfuelsan?
Sängen väntar, ska upp tidigt och jobba imon.

Godnatt



En blundande sjuk Ida, rätt fint va ?


Kommentarer
Postat av: jennifer

men snygg tjej!

2009-08-02 @ 17:00:48
URL: http://jenniermusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0