Chips och film, kan inte bli bättre en dag som denna

Det här inlägget kan sammanfattas med ett ord: Helvete
Jag är trött och nere, jag har ingen anledning. jag vill inte va sånhär nu, 2 dagar kvar till vi åker!
Vet inte vad de är med mig idag, jag behöver sova och vara för mig själv tror jag.
Men samma sekund som jag skrev förra meningen kom jag på att jag har mens så nu har jag plötsligt nåt att skylla på. Önskar många gånger att jag var kille, faktiskt. Sluttjajat, jag ska gå och lägga mig en stund nu, trycka i mig lite chips och funderar faktiskt på att ut och springa senare.. men de lär väl rinna ut i sanden idag oxå som vanligt. Nån som vill med?

Det blev ingen fika med Sofie, hon hade lite bråttom så det får vänta. Och nu ses vi ju i Falsterbo om inte annat..


Ha en bra helg!
Nu taggar vi inför årets vecka ( :

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0