Det vankas fest, igen..

Vaknade upp med värdlens huvudvärk idag :/ så har vart lite off hela dagen, men de är sånt man får ta ibland. Åkte iaf ut och red när Julia gått hem. Idag blev det ett pass på både gullan och bailey som jag ska rida lite nu under tiden fam. Lundberg är på semester.
Sen va jag och älskade Elin på stan, hittade ett par trosor bara. Gick även in på jobbet och kollade vad ja fått i min första lön då jag bara jobbade under halva juni. Wohoo, nu är jag rik :-D
Vi hittade även en fin present åt Alex som snart flyttar till Tyskland. Blir en stor avskedsfest för henne på fredag!

Nu har lite släkt kommit hit för att fira pappas födelsedag som va för typ 1 månad sen? Bättre sent än aldrig ju.
Ska gå ner och va lite social, kanske knarka några alvedon och hoppas på att bli bättre i min lilla hjärna.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0