En velig Ida idag..

Sitter här o glor nu, är besviken över hur mina ben ser ut från gårdagen. De där me vaxning är som sagt inte min grej o just nu ser de ut som ja blivit misshandlad över hela benen. Är helt blå o röd, fattar inte varför de bara blev så på mig. Hur som helst, jag lär ju ändå inte kunna visa benen i detta skitväder. haha positiv inställning där ja.

Elin åkte hem vid 9, jag tog mig en dusch, målade naglarna och började smått packa lite.
Nu sitter jag här o glor på alla kläder som är fram-slängda. Orkar lixom inte ta tag i att packa o tänka på vad man ska ha med, outfits o.sv.
Det kommer inte bli nån bra dag idag, de känner jag på mig.

Men de är två saker som är bra, jävligt bra ; Ska snart på stan med martina och sen en sak som är ännu bättre.

Ska hitta nåt o släga på mig, sminka mig lite och dra ut på stan.
Funderar seriöst på att ut o springa sen, nån som är på?

Ska skriva om min fräscha händelse sen oxå. De va ju.. nice, elr kanske inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0