Falsterbo är livet, älska't !

Ni kan inte ana hur underbart vi har det här. Från första dagen har de vart kanonväder, party och sol och bad. Vi kollar på tävlingar, shoppar och bara lever livet. Man kan inte annat än att älska Falsterbo!

Jag lovade ju som sagt att de skulle bli en liten uppdatering, vill inte sitta här och skriva när man kan ligga och steka i 25 graders sol. Men nu vet ni att ja mår bra och njuter till tusen, hoppas allt är lika bra med er. Åhh, ja är så lycklig här nere ! :-D

Snart ska vi iväg o kolla ponnyfinalen i hoppning och lite, sen ikväll blir det god mat som vanligt, sen paaaarty för hela slanten!

Ska kila och ta på mig nåt, har precis vart och badat i det underbara havet, o ja lovar er det är lika varmt som i utlandet!

Förresten, min kamera gick sönder första dagen, men inga sura miner för de! Det tar vi när ja kommer hem, jag ska allt kunna bjuda på lite bilder ändå.

Ha det kanon så hörs vi på söndag när jag kommer hem!
Pussss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0