Falsterboveckan har sina konsekvenser

Idag var det meningen att Sanna skulle hämta mig vid 9 och jag ställde så duktigt klockan igår. Tror ni inte dumhuvet her self ställde klockan en timme för sent så när sanna stod här och plingade på dörren låg jag i sängen och sov som en gris. Så inget stall för mig idag, får bli imon eller på söndag istället.

När jag gått upp insåg jag oxå hur illa det är med förskyldningen. Nu har jag ont i magen, ont i halsen, mår illa och kanske feber oxå. Men det hindrar inte mig, jag står på benen ändå. Viking som man är  :-D
Kan de va så att de kommer från förra veckan? Fest 6 dagar i sträck, korta kläder och ute hela nätterna.. kan ha nåt med de att göra ja.

Nu ska jag knarka lite alvedon, ställa mig i en varm dusch och städa iordning lite på rummet.
Vid fyratiden kommer Elin hit, det är ju fest för Alex ikväll så vi ska göra oss iordning här. Ska oxå på stan och framkalla lite bilder.


Ha en bra dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0