Hemma efter en galen vecka i Skåne, trött och sliten.

Hej mina vänner!

Nu är jag hemma, trött och förjävla sliten. Men det hör till Falsterboveckan, häst och fest lixom, bättre kan det inte bli. Underbart väder har vi oxå haft, kanonväder hela veckan me stekande sol. Det har vi utnyttjat vid havet. Finns det nåt man inte kan va nöjd med? Allt va ta mig fan bäst.
Kroppen är dessvärre jävligt sliten, stenhård fest 6 dagar i rad tar på än, men sen är de ju bara en gång/år. Jag gillart!

Fick självklart med mig en hel del saker hem. På mässan köpte jag en ny hjälm, ridbyxor, handskar, jacka, täcke, schabrak o lite annat. Sen fick jag med mig typ vanliga plagg oxå, en tröja och ett linne.

Ja ska försöka lägga ut lite bilder från veckan så fort jag har tid och orkar. För nu ska jag gå och jobba om en timme så det blir kanske imon. Som jag skrev i tidigare inlägg har min kamera pajat men har nog lite bilder jag kan bjuda på ändå.


Nu ska jag äta lite mat och sen sätta på mig jobbarkläderna, phuu jag orkar verkligen inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0