Hemmamys!

Hallå fina vänner!

För bara en liten stund sen gick jag utanför dörren för första gången idag, så himla skönt ute nu ju! Ska ta mig en promenad med Alice sen.
Alexandra har gjort om min blogg lite, tyckte det behövdes en liten uppfräschning och det är inte riktigt klart än =) Men fint blir det allt.
Så himla gulligt av henne, tur det finns folk som ställer upp.

Morfar och Anna-Karin är här och ska äta grillat, det måste ju va bland det godaste som finns. Mums!
Ska gå ner och vara lite social nu tänkte jag.

Förresten, ni som inte sett Step Up borde verkligen göra de, vilken underbar film. Har sett den så många gånger men man kan inte tröttna, och den går inte att jämföra med tvåan.

Min mage kurrar.
/ i

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Du är så söt! :)

2009-07-29 @ 22:45:04
URL: http://alexandravragovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0