Kärlek är komplicerat

Bjuder på en lista såhär på morgonkvisten ;)

Jag har insett att min senaste kyss: gav mig Körtelfeber, haha
Jag pratar: mycket och otydligt.
Jag avskyr när folk: snackar utan att veta sanningen
Min bästa vän är: elin gladh och victoria wahrby
Min första vän heter: Julia
Kärlek är: komplicerat men underbart
När jag borstar tänderna: dricker jag samtidigt vatten ur kranen
När jag lagar mat: är det nåt som är fel, jag lagar inte mat själv.
Jag tänder på: fina pöjkar!
Jag är rädd för: en hel del
Den värsta känslan är: ofrivillig ensamhet
Den bästa känslan är: när man är nöjd med det man har i livet
Jag är bäst på: allt ;)
Jag är sämst på: att visa att jag är tacksam
Om jag va ett djur skulle jag vara: en fågel
Min mobiltelefon är: en LG, kc550
När jag vaknar på morgonen: ser jag förjävlig ut
Just nu tänker jag på att: jag vill ha maaat
Bebisar är: jobbiga men mysiga.


Kommentarer
Postat av: Elin

Du är finast <3

2009-07-30 @ 10:05:00
URL: http://elingladh.blogg.se/
Postat av: julle

DIN JÄÄÄÄVEL! !



du tog bort det ?! ;o :(

2009-07-30 @ 16:43:23
Postat av: Ida

Hahah, jag sa ju att ja skulle de ;)

2009-07-30 @ 17:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0