Körtelfeber :((

Nu har jag fått svar på min jävla sjukdom: jag har körtelfeber. Senast idag när jag kollade febern låg den på 38,8 så mamma fick med mig till sjukhuset. Efter lite prover och sånt fick jag iaf svaret på att det va körtelfeber.
Även att det är jävligt surt va de skönt att få reda på exakt vad det va för nåt.

Ska ta det lite förskiktigt bara, annars är de mesta som vanligt och inget smittar.. eller jo genom saliv. Jag kan göra precis allt som vanligt som att rida, jobba och så.
Frågan är ju bara vad jag fått de ifrån, det kan finnas många orsaker. Aja, jag lever och det är ju de viktiga, eller hur ;-D



Har två filmer jag kan kolla på, tror julia skulle komma in och hålla mig sällskap.
Hoppas allt är bra med er!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Krya på dig sötnos :*

2009-07-28 @ 17:52:03
URL: http://alexandravragovska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0