Tröstshopping va de ja.

Kom hem dynnsur efter att ja vart på stan, varför måste det alltid regna? Är så trött på vädret här hemma, jag vill bort, där man kan känna solen steka. Drömma går ju.
Köpte en bikni och lite smått. Linnet jag hade tänkt köpa fanns inte kvar, typiskt.
Har suttit o kollat på nån dokusåpa nu när man dejtar ens ex, spännande faktiskt, haha. Alltid så gullig så man sitter och ler för sig själv.


Nu till det jag hade tänkt berätta -

Igår på lunchen gick ja en sväng på stan och skulle gå ner till mammas jobb för att hämta pengar. På väg upp till stan igen, typ vid berget/kakboden (där alla gamlingar håller till) hamnade jag bakom en gubbe som verkligen gick hur långsamt som helst och när ja precis skulle gå om honom (de va en smal trotoar) lägger han väärldens jävla brakare och börjar mumla för sig själv. Jag lovar, typ 10 sek. lång fis och där gick jag 1 meter bakom och höll mig för skratt. Stackarn, han märkte ju inte att det va nån bakom.. Men kul va de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0