Spontanköp förgyller faktiskt vardagen

Har börjat vakna tidigt på mornarna, kanske är på grund av benet ja ligger o vrider på mig. Aja, ganska skönt att komma upp oxå. Idag börjar ja som sagt jobba vid 4. och vet ni, nu har ja sammanlagt endast FEM dagar kvar på jobbet!!
Shemat för vecka 30 o framåt när ja kommit hem har inte kommit upp så får väl se om de blir nåt mer. Mig kvittar de faktiskt, men aldrig att ja tänker jobba HELA sommarlovet, aldrig.

Hur som helst.. jag har inte mycket att komma med. Eller jag har mycket jag vill komma ut med, men inte här, offentligt.
Sitter och lyssnar på musik, har tänkt på en sak. Hur kan musiken påverka än så mycket? man kopplar olika låtar till olika personer, känslor o.s.v.
Vare sig man vill eller inte tänker man ju på något speciellt till varje låt man lyssnar på, positivt eller negativt.

Igårkväll kom juliafulia hit och chillade lite. Vi vet verkligen var vi har varann, har känt varann hela livet och är som helan och halvan trots att jag är 4 år äldre. Vet inte hur många som tror att vi är syskon, haha.




   
Beställde en söt liten klänning från Stylebystars igår, spontanköp är nåt som faktiskt gör än glad!



Nej, nu måste ja ta tag i livet och äta lite frukost. Ska träffa skobe vid 12! ( :

Ha en bra söndag(sångest)  '


Kommentarer
Postat av: Elin

Sjukt SNYGG älskling :*

2009-07-05 @ 10:13:12
URL: http://elingladh.blogg.se/
Postat av: julle

ursäkta! :o



men tre är det faktiskt ! ;)

2009-07-05 @ 17:35:07
Postat av: Ida

Lillskit, de spelar ingen roll ;p

2009-07-05 @ 21:41:58
Postat av: julle

nej man kan ju undra varför du heter Idasyster på min mobil (;

2009-07-06 @ 00:48:51
Postat av: Ida

haha va? ja fattar inte ;p

2009-07-06 @ 09:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0