Det börjar närma sig slutet nu !

Dagen har vart hur slapp som helst. Hade bara idrott på förmiddagen och sen gjorde ett prov. Slutade kvart över 1, hur skönt som helst.
Tog en promenad med Martina till willys och köpte lite godis. Man måste ju passa på när de är 3,90 lixom, att de är Torsdag bryr ja mig inte om, äter ju sötsaker varje dag ändå.
Och ja, idag är betygen satta! Vi gjorde det sista provet i årkurs 1 idag, tror ni de de kändes bra eller !? u-n-d-e-r-b-a-r-t
En sak som är mindre underbart är att ja fick mitt schema igår inför sommarens jobb o de blir mer än ja väntat mig, tror man ska va glad att man har jobb just nu men ändå, ja orkar inte jobba så mkt som ja ska !!
Plus att ja kommer ha minst 2 hästar jag ska rida typ 1,5 mil från Tranås.. känns sådär.

Föressten är de ändrade planer på Midsommar. Det blir inget Liseberg för någon av oss. Kändes lite överskattat på midsommarafton när de lär va ganska dött där inne och busstiderna inte alls va som vanligt.
Istället blir de middag och fest här hemma hos mig! Har bjudit hem tjejerna i klassen. Grillat,snappsvisor, drinkar och roliga lekar kan nog va lite av de som sker här. Vi får väl se hur de slutar, jobbar från 10-18 oxå..

Just nu har ja mycket att se fram emot o de gillar ja !
då ser man saker och ting ljusare

och nu är de inte långt kvar...
snart väntar paradiset Falsterbo på oss där nere i skåne! då jävlar blir de röj :-D


Kommentarer
Postat av: Sofie Fransson

Liseberg får det bli vid ett senare tillfälle! :) Ser fram emot en trevlig midsommar. Det kommer nog bli jätte bra ska vi se.. Puss gullunge <3

2009-06-05 @ 15:08:54
URL: http://wwwsofajblondin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0