Falsterbo är livet !

Tillbaks till falsterbo, tillbaks till min längtan. Tillbaks till det underbara stället!
För er som inte har talas om Falsterboveckan kanske falsterbo för er bara är en liten stad i skåne där man inte gör ett skit. Men tro mig, så är det verklien inte.
Falsterboveckan innebär tävling på internationell nivå med de fyrbenta djuren. Filippa sitter bredvid mig nu och ja frågade hur man förklarar Falsterbo. Hennes svar löd såhär; "det finns väl inget annat än ett ord, underbart". Hon har så rätt så, det är ju helt klart bästa stället. Haha hon nämnde precis att det finns folk enbart som åker dit för festandet. Visst, de gör vi oxå. Men ja ska ju inte glömma att vi är hästintresserade, höhö.
Typ 100 meter från den vanliga campingen och "skabbcampingen" ligger havet, där man tillbringar dagarna. Det kan ni ge er fan på att ja ska va i år! För fint väder beställde vi genom resan.
Och om ni inte redan förstått det så går den mesta tiden år fest, folk dricker t.om till frukost. haha herregud!
Jag lovar, här finns allt!
Men en sak som blir värre och värre efter åren är all fylla och våldtäkter. haha, vi sitter och skrattar åt mitt inlägg. Det låter patetiskt och ni lär ju undra hur fan vi vill åka hit. Men ni som inte vart där anar inte hur det är.

Förresten, filippa vill uppmana er falsterbofolk ; ha er själva som bakgrundsbild på telefonen! Det finns en risk att mobilen kommer bort under veckan så det är ju lika bra att visa vems den är!


Ska se om jag hittar lite bilder.

Tjohoo

Kommentarer
Postat av: My

FALSTERBOOO <3

2009-06-29 @ 21:13:48
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0