Fest, vänner, killar, hästar, shopping, sol och bad, kan det bli bättre !?

Hej fina vänner!

Hoppas allt är bra, med mig är de mesta bra! Va ett tag sen ja skrev nu ju.
Jag jobbar och sliter mina vänner, antar att några av er gör de oxå.
Men så är de, man måste ju lära sig att tjäna egna pengar nångång i livet, inte sant?
Dock kommer väl alla mina pengar spenderas i sommar, aja. Allt kostar ju pengar o vad är de man säger, det kostar att ligga på topp..? Det uttrycket passar nog in en del.
Idag har ja vart ledig, så skööönt! Får passa på o njuta odentligen nu när de fina vädret har kommit till t-town och ja bara är ledig en dag i veckan. Men jag har redan jobbat en vecka, o de är ju inte långt kvar till Falsterbo.
Träffade elin en stund förrut, vi gick en sväng på stan, tog en fika och har snackat igenom lite om Falsterbo, kan man annat än älska den veckan..? Hm nej de är ta mig fan de bästa på hela året, där finns allt man behöver i livet! Tyvärr friends, om ni inte vart där kan ni inte förstå vad ja menar, men tro mig.. de är livet.
Jag är så laddad att de lär komma ett inlägg ikväll om bara falsterbo, haha.

Nu ska ja söka lite på Internet och kolla på mamma o pappas söta lilla stuga dom ska bo i under falsterboveckan!

Puss! hör av mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0