Ida + Olycksfall = Sant

Okej, jag måste erkänna. Jag har vart dålig med bloggandet på senaste dagarna och det lär faktiskt bli så i de fina vädret. Det har hänt en hel del sen jag skrev sist faktiskt.
Idag skulle ju jag och filippa åkt till gränna och campat över natten. Grilla,sola,bada,spela minigolf och allt va de innebär. Men nu är de så att ja råkade ut för en liten olycka igår och vet inte hur ja ska göra, då ja inte kan gå eller stödja på ena benet.
Allt började med att jag o pappa skulle ut o gå me Sally och Gullan ute hos ingela. Vi gick en väg där det tydligen fanns gott om ormar, o inte vilka som helst utan huggormar! Såg först en, och sen en till. Då bestämde vi oss för att vända. O eftersom Sally ofta går på väldigt sakta nuddade ja henne på rumpan (jag gick nära med gullan bakom) och ja.. sen minns ja knappt mer. Blev så chockad, o inte mindre rädd när ja visste att ja stod bland huggormar..
Efter mycket om o men kom vi in till sjukhuset i Eksjö och väntetiden där är ju fan likamed döden, fyfan.
Men som tur va så va inte lårbenet brutet utan har en rejäl inre blödning. Så som det ser ut nu kan jag inte gå, men det blir förhoppningsvis bättre snart. Som vanligt är det jag som ska råka ut för sånt här...
Där har ni anledningen till varför jag velar om att åka iväg eller inte, kanske blir det hätte istället...!?
Nu ska ja knarka värktabletter!

Hoppas ni haft en bra helg, min har vart super förrutom gårdagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sparkade sally dej eller blev du biten?

stackare <33

krya.

2009-06-29 @ 17:19:19
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/
Postat av: Anonym

jo ida alla vet det, haha ;)

skämta ba ;) haha du är sööööt <3

2009-06-30 @ 19:29:08
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0