Lääängtan!

Vädret verkar ha vaknat på rätt sida idag, tjoohoo! de tackar vi för ( :
Ska snart hoppa in i duschen o sen göra iordning lite stylingsaker för ja ska faktiskt va stylist i stallet på fotograferingen idag haha de kan ju sluta hur som helst..

Från en sak till en annan kom ja på hur fort skolan gått, jag har redan gått ett år! det är helt sjukt.. om två år är de vi som är äckligt fulla o står på vagnarna o firar! wohoo kan inte göra annat än o längta.
På tal om längta så är de en jäkla massa kul saker som händer i sommar (förhoppningsvis)
- Falsterbo (!)
- Göteborg
- Halmstad?
- Tävlingar

Jag kommer ha fullt upp eftersom jag jobbar typ 5 veckor oxå.. men en sak är säker att de resulterar i pengar!!!
Jag kommer bli rik!

Sen måste ja få säga ännu en bra sak ; SKOLAN ÄR SLUT PÅ RIKTIGT.
På måndag har vi 2 lektioner och på de lektioner vi har nu leker vi lekar o fikar, de är väl gött !?
Tisdag, ledig. Onsdag 2 lektioner Torsdag börjar 13.15 med "hopp o lek" som ingvar säger!
Sen är de sluuuuuuuuut, fyfan va underbart!
Mer om avslutningen lite närmare inpå ( :

Nu ska ja duscha.
Tjolahej!

Kommentarer
Postat av: My

FALSTERBOOOOOOOO !!!

2009-06-08 @ 14:47:23
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0