Lite blandat

Förlåt för dålig uppdatering ni som så duktigt följer min blogg!
Idag är de redan Lördag, känns som den här helgen bara flugit iväg. Men snart är det sommarlov o då är de ta mig fan helg hela veckan, göttt.
Igår, då hände de inte mycket. Familjemys med pappa och viktor här hemma, filippa kom oxå en stund. God mat, film och godis. Precis så en fredagskväll ska se ut här hemma! Förresten, mamma saknades såklart. Hon va allt o roade sig på kommunfesten! Partycarre.. haha.
Efter skolan blev de en liten sväng på stan. Köpte ett par ankelbyxor som ja länge letat efter. Likaså idag blev de shopping, hittade ett gulligt långt linne som ja kanske slänger på mig på skolavslutningen. Det är ju inget speciellt, sitta i aulan o lyssna några minuter och sen fika.. fika gör vi ju ändå varje dag :-D Köpte även en ögonbrynspenna.

Här hemma kollas de fotboll på hög nivå!
Fast inte riktigt den vanliga stämningen som när viktor är hemma o kollar me oss, jääävlar vilket liv de är då!
Han är ju istället ute o intar känslan som student, för snart är de dags!
Som de allra flesta va även jag på Karnevalen idag, kan inte göra annat än o skratta.. herregud. Filmer läggs förhoppningsvis ut på facebook nån dag.

Imon är de fotografering i stallet. Hoppas på bra väder så man kanske kan dra på sig en klänning!

sluttjajat, har ändå inget kul att berätta.
Hörs.
/ .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0