Livet leker

Åhh, pust. Har så jäkla mycket o göra.. hinner knappt andas.

Uppdatering frrån igår och idag ;
Hade en halv lektion i onsdags, sen stallet. Red lite dressyr på pluttan och de gick bra!
Sen fick Nina me mig upp till Illern och springa en halv mil! great (y) tro de eller ej, men min kondis är nog rätt bra trotsallt (:
Idag åt ja en glass i skolan o sen slutade, haha. alltså inga lektioner.. Blev en sväng upp till Hemköp me Alice för att kolla schema o.sv. och sen stallet, sista dagen på TRK på ett bra tag. Imon flyttar vi nämligen ut till Ingela och är där över sommarn. Sköönt!
Jag har oxå hunnit me att kolla lite på skattjakten men de va rätt långdraget måste ja säga.
& nu kom ja nyss hem från Bruna börnan, i detta land kan man ju inte sola naturligt inte!
jag vill ha sommar


börjar 13.15 och slutar vid 3! Sen ska vi ut till ingela, planera fredagen och fixa iordning mig och greja till dagen därpå.

Nu ska ja kila,
heeeej


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha, förvånad?

sötbarn <3

2009-06-11 @ 09:05:26
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0