Lyckliga släkten här ja !

Go'kväll gott folk!
Antar att de flesta vart på någon uppvaktning idag, tagit studenten själva eller iaf kollat läget på stan. Tror de va rekord på stan idag, har aldrig vart så mycket på studenten innan !? Iofs är 90:orna en sjukt stor kull..
En del av släkten från skåne va här för att fira viktors student idag, likaså stephanies familj. Så i år va de våran tur att stå utanför skolan och vänta på en glad och lättad student! Vi stod där så lyckliga o rörda allihopa, hur i helvete kommer de då va när ja själv går ut, lär ju gråta floder. Hur som helst, där stod vi och kramades, hängde på ett antal blommor, champagne os.v.
När hela den proceduren va klar väntade en trevlig studentmiddag här hemma. Underbar dag/kväll. God mat o trevligt sällskap, o till sist.. en kväll fylld med glädje och skratt!
Åh, helt underbar kväll.
Jag och julle han oxå med att se filmen Mamma Mia, tror ni de gjorde min kväll ännu bättre eller, jaaa! Man kan ju inte annat än bli glad av den filmen.

Imon är de sista dagen innan jobbet drar igång för mig, ska sova och njuta av den dagen för sen ska ja fan i mig ta lite vuxenpoäng!


Hoppas ni haft en bra kväll !
Bilder kommer nog imon ( :

/ i 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0