orkar inte tänka ut nån rubrik idag !

Nu va de roliga slut.. imon ska jag gå och jobba igen. Iofs är de bara 1,5 vecka kvar och det går förhoppningsvis ganska fort!
Det har hänt så mycket i helgen. Men trots omständigheterna mår jag ganska bra nu i benet. Blir bättre och bättre, och nu börjar gå näst intill normalt. aja de är sånt som går över.

Igår var vi i Gränna och campade. Jag och filippa va ute och åt, solade & badade under dagen och på kvällen kom även Nina och Lovisa. Det blev grillad mat, vin och mys! Det måste varit en av de bästa sommardagarna jag nånsin haft. Vi gick runt och strosade, köpte goda glassar och va nere vid vattnet hela kvällen. Skulle sovit över, men på grund av benet så åkte jag hem på kvällen. Eller ja, inte bara jag utan de slutade med att vi alla åkte hem.
Kan komma in lite bilder här om jag orkar nån dag.

Idag har jag inte gjort mycket, legat lite i Hätte men de blev inte långvarit eftersom vädret inte vart så bra idag.

En sak till.
Jag är så trött att ja inte vet vart ja ska ta vägen. Orkar ingenting för tillfället, kanske beror de på smärtan..


Börjar kvart i 8 imon, fyfan. Det är ett helvete att få ställa klockan på halv 7!
Nu väntar sängen, jag är grinig och tröttttttttt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0