Sommarlov på G!

Kära (få) läsare!

Imorn tar jag sommarlov några månader framåt, och om bara vädret kunde ge mig sig lite så man kan göra nånting vore de ju ännu bättre. Och ja ber på bara knän att vädret blir helt okej på Lördag då de tar studenten.
Förresten, när tar andra län sommarlov ? Igår va? hm.. ingen aning.
Hur som helst, idag klockan 1 har vi "hopp och lek" med klassen.. herregud, hopp o lek? Det är isf vad Ingvar kallar de! I våran klass vet man fan inte vad som kan hända.. de återstår att se!
Efter det ska ja stressa ut på lilla cykeln till stallet för att åka o lämna våra ponnier ute hos Ingela.

Jag hör av mig ikväll igen!

Ha en bra dag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0