Student

Idag tar Viktor studenten, så ska fira honom hela dagen/kvällen. Bella, stephanies syster från Vimmerby kommer oxå, dock stannar hon bara över dagen men alltid nåt. Så ja får väl se va som händer ikväll, det blir iaf lugnt. Ska nog bara krypa ner under ett varmt täcke och sova tidigt.
På Måndag börjar ja jobba, så kom gärna och besök mig på hemköp de närmsta veckorna. Som vanligt har man ångest innan man ska gå till jobbet första dagen på ett sommarlov. Men det är sånt som måste göras om ja nu ska kunna köpa allt ja vill. Sommarlovet är ju trots allt ganska långt så ja ska nog klara mig! Har ju en hel vecka i Falsterbo att se fram emot. Sen hoppas ja vi kommer iväg till Göteborg eller nåt oxå!

Jaha.. nu är den största frågan va man ska ha på sig idag. Hade tänkt ha en klänning men kommer ju frysa röven av mig.
Här snackar vi i-landsproblem. Iofs bor ja ju i ett i-land så de är ju sånt här ja ska oroa mig över ;)

Ska försöka ta en del bilder under dagen.
Hör av mig sen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

puss på dej med din snygging <333

2009-06-13 @ 19:02:00
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/
Postat av: julle

haha! du får då klara dig med mig! ;)

2009-06-13 @ 20:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0