Tisdag, värsta dagen på veckan.

yes, då har man äntligen lämnat in företagspärmen. Blev hela 12 sidor tillslut.. pust!
Dock kan man bara få ertt Vg på den, men tror bara de blir ett g tyvärr.

Önskar detta va min första o enda lektion.. men inte.
har handel hela dagen, de kommer snart ut en budget genom mina öron, åhh ja orkar inte!

Efter skolan har ja bråttom som vanligt. Ska ut o rida en liten b-ponny i stallet som precis kommit för att gå lektion. Sen blir de ett pass på mitt gull idag.
Ikväll ska ja nog sola om ja hinner, sånt som märks.

dags att kila.
hej!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej! <3 var dt du som skrivit på min blogg eller?

isf: du är oxå väldigt söööt ;)

vi ses väl snart hoppas jag <3 när är nästa möte?

puss

2009-06-02 @ 14:51:42
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/
Postat av: Dilan Amin

hejhej :)

Hoppas du får en trevlig kväll.



/ www.mramin.blogg.se

2009-06-02 @ 18:06:11
URL: http://mramin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0