Trött och har ångest

Åhh, nu är tröttheten här. Igår va ja ganska pigg trots allt, men idag..!? Jag vill inte jobba, ja vill bara ligga i min säng och sova hela dagen.
Börjar kvart i 10 och går till 4, uhuuuu synd om mig idag!
Redan när ja vaknade idag kände ja hur denna dagen kommer bli dålig. Haha vilken inställning ja har.. aja.

Vad fan händer en dag som denna? Söndag, tråkigste dagen på veckan. Fattar inte ens varför den dagen finns, de är ju ingen jävla vilodag som de ska va, iaf inte för mig för ja är så otroligt bäst och jobbar! okeej inte riktigt så duktig är ja men nästan.
men seriöst, vad gör folk en söndag när de är sommarlov?
onödigt inlägg.

hejdå

Kommentarer
Postat av: Anonym

absolut ingeting!

sötan <3

2009-06-21 @ 17:44:42
URL: http://ronjafaltskooog.blogg.se/
Postat av: My

vad är det för slavarbete du jobbar på? ;P

2009-06-21 @ 19:01:55
URL: http://ramrod.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0