Två kloka ponnier

Hej där ute i värmen!

Tänkte försöka hinna skriva ett litet inlägg, så ni har nåt att läsa :-) höhö
I Fredags åkte som sagt jag och Sanna ut till Inglea och sov i hennes övernattningsstuga som hon har på sina ridläger åt barnen. Det va sjukt mysigt! Vi red våra hästar,packade,grillade,spelade kort och skrattade så mycket att ja inte visste vart ja skulle ta vägen.. haha skrattar fortfarande!
På morronen ringde klockan och de va dags för tävling i Vetlanda med våra brunstiga, tjocka ponnier. Men dom skötte sig, som alltid. Bättre och klokare ponnier får man fan leta efter, är så stolt över dom. Jag slutade iaf 3:a i båda klasserna och Sanna skulle vunnit båda klasserna om hon va med i tävlan.
Kom hem sent på eftermiddagen och sen stressade jag till jobbet vid 6. Jobbade till 9 och så fort har nog timmarna aldrig gått!
Nu sitter jag här, nyvaken och seg i kroppen. Ska ut och steka i hätte hela dagen idag, har ju inte fått mig mycket som den här fina veckan :(
Imon väntar en kväll/natt på grännas camping med bad,grill och minigolf! Det kan nog bli riktigt trevligt med fäjna tjejor!

Känner att ja bara tjatar, ska sluta nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0